Manden med hestene - Dr Derude
Fra : Jimmie Andersen

Dato : 01-09-02 11:59

Hejsa

Hvis der var nogen der gik glip af Dr Derude - Manden med hestene

Så genudsender Dr1 det iaften kl 18.30 til 19.00

Det handler om en nordmand der træner jydske heste til at arbejde i mark og
skov.

Jeg så det sidste gang, og det var udemærket.

Mvh.

Jimmie Andersen

Fra : Holm

Dato : 01-09-02 13:28

Jimmie Andersen <Hawk@teknik.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d71f2fe$0$171$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
og
> skov.
>
> Jeg så det sidste gang, og det var udemærket.

Hej
Ja det er bare en rigtig god udsendelse , som man skulle tage at se !!
Jeg har været så heldig at opleve ham "live" og det var virkelig meget
imponerende hvad han kunne med sine store dejlige heste !!
De heste stoler virkelig på ham .

Holm

Fra : Jimmie Andersen

Dato : 01-09-02 19:28

Hejsa

Hvor har du mødt ham henne? var det her i danmark eller norge.

Viste han nogle gode triks

Mvh.
Jimmie