kan nogle hjælpe
Fra : marianne hellemose

Dato : 01-09-02 11:34

Er der nogen fra Esbjerg området der har planer om
at tage "øst-på" i nærmeste fremtid ??? og kan tage
en killing med ??

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Heidi Bojsen

Dato : 01-09-02 20:00

Hvor øst på og hvornår skal det være?

Hilsen
Heidi Bojsen

Fra : marianne hellemose

Dato : 01-09-02 22:07

Hej Heidi
Der er ikke sat tidspunkt på, det er fleksibelt. Jeg bor
på Lolland, har ikke bil, tager gerne toget men hvis der
var mulighed for transport et stykke af vejen så jeg ikke
behøver at tage helt til Esbjerg, ville det være dejligt.

Fra : Inger Kaya

Dato : 01-09-02 23:00

Ville da ellers gerne have dit besøg Marianne når du næste var i
nabolaget *SSS*

/ Inger Kaya

On Sun, 1 Sep 2002 23:06:33 +0200, "marianne hellemose"

Fra : marianne hellemose

Dato : 02-09-02 07:42

Jamen det ville da også være dejligt med en "rundtur"
og møde missere og deres slaver, men min energi og
kræfter rækker ikke så langt, de to ture hvor jeg hentede
Fnugger og Tortie lagde mig "brak" i nogle dage, så det ville kræve en
"fler-dags-tur" skal man med tog og bus er Lolland et uhensigtmæssigt sted
at bo, det tager en time
"bare" at komme til Nykøbing omkring 25-30km væk.

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 02-09-02 10:25

marianne hellemose skriver:

> ...skal man med tog og bus er Lolland et uhensigtmæssigt sted
> at bo, det tager en time
> "bare" at komme til Nykøbing omkring 25-30km væk.

Tell me about it!
Jeg er godt og grundigt træt af at bo hernede uden bil. Skal til Als i denne
uge, hvilket faktisk kun er et kort stykke vej i fugleflugtslinie. Men enten
skal man med DSB hele landet rundt for at nå dertil, eller med bus og færge.
Jeg har hund med, så turen bliver tog- bus-færge-bus-bus-færge-bus! Aaargh!

Hilsen Dorthe