USB bluetooth
Fra : Kasper Hyllested

Dato : 01-09-02 11:08

Der findes flere USB-bluetooth-dimser (se fx
http://www.everythingusb.com/hardware/index/Belkin_Bluetooth_USB_Adapter.htm)

Men mange af dem er lidt dyre - hvor finder man en billig adaptor her i
Danmark?

Mange hilsner,

Kasper Hyllested

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 01-09-02 13:08

)
> Men mange af dem er lidt dyre - hvor finder man en billig adaptor her i
> Danmark?

Acer - 400,- hos Mediamarkt i Flensborg. Det er en trediedel af et 3com og
fylder også kun en trediedel. God support.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 01-09-02 14:08

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> wrote in message
> Acer - 400,- hos Mediamarkt i Flensborg. Det er en trediedel af et 3com og
> fylder også kun en trediedel. God support.

Jeg glemte lige... Prisen gælder ved 2 stk.
En pakning med 2 stk til 100 euro i Mediamarkt.