Hvad gør jeg galt?
Fra : tau

Dato : 01-09-02 10:45

Kan nogen hjælpe med dette problem?

Jeg har en HP 940 C og har for første gang forsøgt at genopfylde
blækpatronerne - både farve og sort.

For at nulstille har jeg nøje fulgt opskriften med at afdække 2 x 4
kontakter.

Det virkede fint på farve-patronen, men den sorte kan jeg trods flere forsøg
ikke nulstille.

Der er ingen problemer med udskrivning, så for så vidt virker det, men jeg
får hele tiden meddelse om, at patronen er ved at løbe tør.

Hvordan kan jeg eventuelt slå denne funktion fra?

Med venlig hilsen

Torben

Fra : o&u

Dato : 01-09-02 14:35

On Sun, 1 Sep 2002 11:44:58 +0200, "tau" <tau@get2net.dk> wrote:

> [...]
>får hele tiden meddelse om, at patronen er ved at løbe tør.
>
>Hvordan kan jeg eventuelt slå denne funktion fra?

Har du prøvet følgende:

- dækslet åbnes, så slæden med patroner kører ind
- power fjernes helt fra printeren (hiv kablet ud eller sluk på
kontakten), lad den stå 2 min. mindst
- sæt strøm til igen

Jeg har set på andre hp'ere at strømmen skal helt fra. Du skal ikke
røre patronerne, - det har du jo ordnet.

mvh

John

Fra : tau

Dato : 01-09-02 16:44

Det løste desværre ikke mit problem.

Mvh.

Torben

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-02 15:38

Kig på min pages, under links/Printer refill:

Der bør du kunne finde al den viden du skal bruge via disse links.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Mogens

Dato : 02-09-02 15:48

On Mon, 02 Sep 2002 14:38:01 GMT, (Thf) wrote:

>Kig på min pages, under links/Printer refill:
>
>Der bør du kunne finde al den viden du skal bruge via disse links.

Er det ikke ligesom der mangler et link ?

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-02 19:53

>Er det ikke ligesom der mangler et link ?
Tsk tsk, skal man også skrive alting.

http://home13.inet.tele.dk/thf/links.htm

--
Brøndby