F: Nec P6 printer
Fra : ZipZap

Dato : 01-09-02 06:08

Så prøver jeg sidste gang inden den ryger på storskrald:

1 stk NEC P6 24nåls Matrix printer kan afhentes i Bagsværd.
Den er i tip top orden, har kun været brugt privat. Der er et par extra
farvebånd med.
Den har ikke været brugt i snart 2 år.

Først til mølle ....

Fra : Jens Petersen

Dato : 01-09-02 12:56

On Sun, 1 Sep 2002 07:08:00 +0200, "ZipZap" <ZipZap_Æ_NoSpam_@gato.dk>
wrote:

> [...]
>
>1 stk NEC P6 24nåls Matrix printer kan afhentes i Bagsværd.
>Den er i tip top orden, har kun været brugt privat. Der er et par extra

HA! Vi kan bytte, jeg har en HP DeskJet 510, kun en ejer, som ny i et
og alt, 100 ark hvidt papir følger med.

--
Jens

Biggest security gap - an open mouth.