Netscape 4.7- hjælp til filer
Fra : Jørgen Østergaard

Dato : 18-02-01 15:03

Hej Gruppe.

Jeg har et problem, som det ville glæde mig meget at få løst.
Min søn har skiftet harddisk for mig og installeret windows 98 samt
netscape 4.7.
Alle min gamle breve er brændt ned på en CD.(Havde før netscape 4.0)
Hvordan får jeg dem tilbage i Inboxen, og kan det i det hele taget lade
sig gøre.
Vil man kunne åbne dem direkte fra den CD, de ligger på?
Med stor taknemmelighed for hjælp.

Jørgen Østergaard

Fra : Only in a Jeep!

Dato : 23-02-01 10:21

Du skriver ikke hvordan du har kopieret dine gamle mails, men den enkleste
løsning er at oprette en sti under programmer (fx.
c:\programmer\Netscape\user\) og i den kopiere din brugerprofil hertil (fx.
c:\programmer\Netscape\user\jørgen) Derefter åbner du netscape og opretter
en brugerprofil der hedder det samme som den gamle (navn, mail, etc.),
netscape vil så spørge om du vil bruge din "gamle" profil og det vil du
selvfølgelig. Herefter skulle alle dine gamle mails, news-groups og så
videre være på plads i den nye profil.

Held og lykke