Grafikkort??
Fra : Lasse

Dato : 31-08-02 19:58

Hej NG
Står og vil have et grafikkort, jeg vil gerne kunne se film på tv og måske
også modsat tv på pc.
Hvad skal man købe?
Hvad er godt til prisen og kan man se filmen på fuldt størrelse skærm på
tv`et eller bliver det grynet?
Har en AMD duron 800, 512MB ram.

--
MVH Lasse (8900)

Håber dette er den rigtige gruppe ellers for jeg nok skæld ud
Ved svar direkte til mail skal FJERN væk.

Fra : Cacba

Dato : 31-08-02 20:11

Faktisk ligemeget gkort du har til TV/Out.... mine erfaringer siger at film
er bedre kval paa tv...

Men har nogle probs. med tv/out paa mit nye gkort.. (gf 3 ti-200) kan kun se
i sort/hvid.. med det gamle (gf 2 mx) dur det perfekt..

Med film fra tv til comp kender jeg kun til Tv Kort.. har et Haupauge wintv
sterio.. det er godt nok.. men bedre kval paa tv.. ikke meget forskel.. men
forskellen er der..

Cacba Out..

Fra : Madsen

Dato : 31-08-02 20:36

Lasse skrev:

> Står og vil have et grafikkort, jeg vil gerne kunne se film på tv
> og måske også modsat tv på pc.
> Hvad skal man købe?

Du har nok større chance for den rette hjælp i gruppen
news:dk.edb.hardware.grafikkort som er oprettet til formålet.

Madsen.