Priser paa Intel CPU
Fra : Thomas Dolberg

Dato : 31-08-02 19:18

Hejsa

Jeg har i den forgangne uge laest, at Intel har saenket priserne paa
deres CPUere. Hvornaar kan det forventes, at dette vil slaa igennem
paa forbrugerpriserne ? Jeg staar og skal til at koebe en baerbar og
overvejer om jeg skal vente lidt med at koebe (pga. snarligt prisfald
?).

mvh Thomas Dolberg

Fra : Ivar

Dato : 31-08-02 21:04

Thomas Dolberg skrev:

> Jeg staar og skal til at koebe en baerbar og
> overvejer om jeg skal vente lidt med at koebe (pga. snarligt prisfald

CPUen udgør højst 20% af prisen på en bærbar, hvis Intel sænker
priserne med 20% (jeg ved ikke hvor meget priserne bliver sænket),
vil produktionsprisen falde med 4%.
Nej, jeg tror ikke du vil se nogen ændring i priserne, ud over den der
altid har været at gamle modeller bliver billigere og billigere.

Ivar