Blå skærm
Fra : William

Dato : 31-08-02 16:38

Min pc går ustandselig ned med en blå skærm til følge(windows xp-home). På
skærmen står der, at jeg evt. kan afhjælpe fejlen ved at ændre på "caching"
eller "afskygning" i BIOS.

Hvordan gør jeg det?

Fra : Jan Nielsen

Dato : 31-08-02 19:04

Hej

Jeg har haft samme problem, det hjalp IKKE at ændre indstillingerne i Bios,
mit problem var en dårlig ramklods, og forsvandt fuldstændig da jeg fik et
nyt rammodul, prøv evt at låne dig frem
og se om problemet ikke løser sig

Jan

Fra : William

Dato : 01-09-02 17:44

Jeg forsøgte men det har ikke hjulpet - problemet opstår oftest når Windows
MediaPlayer kører