somali-ejer se her
Fra : marianne hellemose

Dato : 31-08-02 16:16

Jeg faldt over denne beskrivelse, er der nogle er jer
der synes at det lyder bekendt *GGG*

is active, curious, and high-spirited, and loves to prance around the
house, opening cupboards and generally getting into mischief. their minds
active, and their food dishes are always empty. They also tend to be
determined cats: Once they get an idea in their furry little heads, there's
no dissuading them.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Nina El Falaki

Dato : 31-08-02 19:42

Midt i prick, som svenskerne siger

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:akqmjq$isb$1@sunsite.dk...

Fra : Kate

Dato : 31-08-02 22:39

Joeee, langt henad vejen passer det vist meget godt på Lante, selvom
han ikke åbner skabe....nåja, der er jo børnesikring på fra Oliwers tid

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 01-09-02 15:05

> [...]
> active, and their food dishes are always empty. They also tend to be
> determined cats: Once they get an idea in their furry little heads,

Joeh, det passer såmænd også glimrende på en vis lille aby-pige jeg har.
Selvom hun jo altså er en plysset somali *G*

Særligt det der med at få EN idé i hovedet som så skal forfølges med alle
midler. Hvis Phumba VIL et eller andet, så er det DET hun vil og hun helmer
ikke før det er gennemført eller alternativt effektivt forpurret af de - i
hendes øjne sikkert irriterende - mennesker der ikke altid er enige med
hende om det hensigtsmæssige i f. eks. at klatre i gardinerne...

Hilsen

Lisbeth
(der syntes der var meget få "musebehængte" mennesker i Ribe i går)