Hvordan: ADP med kontakt til Sybase SQL An~
Fra : Snedker

Dato : 31-08-02 15:48

Jeg har en ADP (Access Data Project) der kører op mod en MS SQL-server
2000. Fra samme ADP har jeg behov for at kunne tilgå data i en Sybase
database. Hvordan kringler jeg den bedst?

mvh
Snedker
---
Klip det citerede væk, du ikke besvarer
Besvar venligst under det citerede

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 31-08-02 15:55

Som svar på skriblerier forfattet af Snedker

> Jeg har en ADP (Access Data Project) der kører op mod en MS SQL-server
> 2000. Fra samme ADP har jeg behov for at kunne tilgå data i en Sybase
> database. Hvordan kringler jeg den bedst?

Som jeg ser det så kan man _kun_ connecte til en MSSQL server via et Access
Database Project
Men kan man ikke bruge MSSQL som heterogen database
Dvs lade MSSQL connecte til din Sybase?
Og derved kan ADP'en få fat i dataene?

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Olav M.J. Christians~

Dato : 31-08-02 19:09

"Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Som jeg ser det så kan man _kun_ connecte til en MSSQL server via et
Access
> Database Project

Øehhh.... undskyld, men er det ikke noget vrøvl?

--
M.v.h.
Olav

Fjern intet for at skrive til mig

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 31-08-02 20:30

Som svar på skriblerier forfattet af Olav M.J. Christiansen

> "Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Øehhh.... undskyld, men er det ikke noget vrøvl?

Nøehh, kunne måske være skrevet lidt anderledes

"Når man bruger Access Data Projects kan man _kun_ connecte til MSSQL
server"

mvh/Peter Lykkegaard