Remote Desktop til PC bag router
Fra : Søren Jensen

Dato : 31-08-02 13:26

Hey

Jeg vil gerne Remote Desktop'e (imellem to XP'ere).

Den computer der skal fjernstyres står bag en Zyxel DI-804 router. Jeg har
allerede etableret portforwarding så man kan nå en FTP-server bag routeren.

Hvorledes sættes portforwarding op, så man kan nå klientmaskinen? Den har IP
192.168.0.101.

Protokol, Incoming port, local port?

Pfh tak.

Søren

PS: Maskinen står på en TDC Adsl med fast IP og alle porte åbnes/lukkes i
routeren.

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 31-08-02 13:40

On Sat, 31 Aug 2002 14:26:12 +0200, "Søren Jensen"
<kongen@nospamkongen.dk> wrote:

>Protokol, Incoming port, local port?

3389 TCP
--
Per K. Nielsen

http://pknielsen.dk/geocaching/

Fra : Søren Jensen

Dato : 31-08-02 13:46

Søg og du skal finde...

DI-804'eren er en dejlig dreng: Leder man længe nok - hvem kigger under
"basic setup" når nu der er en "advanced setup"-knap ;)

Men her var der et lille flueben der skulle sættes - Specific Application
Support - Terminal services. Sådan. Ikke noget med at indtaste porte o.s.v.
Smart nok.

Søren