Findes der en "Fra USB til Parallel port" ~
Fra : Flare

Dato : 31-08-02 11:30

Jeg står med en computer af lidt ældre dato som skal have en ny billig
printer. Alle de printer jeg fundet som ser atraktive ud er USB printere.
Dette undersøtter det MB ikke. Så finds der sådan en konverter?

Har kun kunne finde USB > Parallel converter til brug med USB printere på
parallel porten.

PFH Tak
Anders

Fra : Martin K

Dato : 31-08-02 11:38

Flare wrote:
> [...]
> printer. Alle de printer jeg fundet som ser atraktive ud er USB
> printere. Dette undersøtter det MB ikke. Så finds der sådan en

Det tror jeg ikke der gør. Desuden skal printeren fra fabikkens side være
forberedt til at virke med en Printer-port i stedet for USB.

> Har kun kunne finde USB > Parallel converter til brug med USB
> printere på parallel porten.

Så synes jeg et bedre alternativ er at købe et PCI-kort med USB-porte på.
Det koster typisk et par hundrede kroner for fire USB-porte...

--
Martin K

Fra : Hanzen

Dato : 31-08-02 11:59

"Flare" <dct_flare@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Dette undersøtter det MB ikke. Så finds der sådan en konverter?
>
> Har kun kunne finde USB > Parallel converter til brug med USB printere på

Du kan købe et PCI kort der giver dig 2 USB stik.
koster 119 hos http://www.bjtrading.dk/menu.asp

--
hilzen
Hanzen

Fra : Flare

Dato : 31-08-02 12:53

> Du kan købe et PCI kort der giver dig 2 USB stik.
> koster 119 hos http://www.bjtrading.dk/menu.asp

Ved ikke hvorfor jeg ikke har tænkt på det. Selvføgelig!!. Takker til Hanzen
og Martin

Anders

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 31-08-02 12:58

"Hanzen" <funktioniert@nicht.ddr> wrote in message

> Du kan købe et PCI kort der giver dig 2 USB stik.
> koster 119 hos http://www.bjtrading.dk/menu.asp

Hvorfor ikke lige så godt, købe et USB 2.0 kort, med 4 externe udgange til
230,- inkl. fragt?

http://www.computer-parts.dk/da/p_125.html