HP 940c eller Canon s520
Fra : Snip

Dato : 31-08-02 00:25

Begge disse printere har fået gode anmeldelser, Jeg søger en printer til
alm. dagligdags brug med udskrivning af digital foto af og til.
Hvilken skal jeg vælge?

--
Hilsen fra snip@post8.tele.dkNOT

Fra : -=Madsen=-

Dato : 31-08-02 13:45

Vælg HP, photoret III som Hp har virker utroligt godt, man kan udskrive foto
på alm. papir i en kvalitet som jeg ikke har set hos andre, syntes nu også
Hp er billigere end andre i blæk forbrug

Fra : tau

Dato : 31-08-02 16:06

Jeg købte en HP940 for 4 mdr. siden, og det har jeg ikke fortrudt - den
skriver rigtig flot også i fotokvalitet.

Jeg undersøgte markedet ganske nøje inden købet, men mit valg kom i sidste
ende til at stå mellem en Epson 810 og HP'en.

Valgte HP'en, da den skriver på alt papir, har vandret arkføder.

Mvh.

Torben A.