Hrrrmmfff - hvorfor...
Fra : Ann K.

Dato : 30-08-02 18:11

skal jeg nå at fylde 11 år, før end mine mennesker giver mig en
radiatorseng????
Miauu fra Saga - der hele mit liv har måttet nøjes med menneskenes seng,
sofa eller tøjhylder i klædeskabet.

Fra : marianne hellemose

Dato : 30-08-02 18:26

Hej Saga
Stakkels dig, det er altså for dårligt at "pøblen" ikke
kender deres plads og pligt. Her var der en radiatorseng
da jeg flyttede ind, men tror du ikke jeg måtte "kæmpe"
for at lære de der fejlfarvede underligt pelsede dyr, der
også bor her, hvis seng det var "knurre knurre"

Fnugger

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 06-09-02 21:09

"Ann K." <tsars@os.dk> writes:

> skal jeg nå at fylde 11 år, før end mine mennesker giver mig en
> radiatorseng????

*hvæs* hvad er det da også for noget...fnys..
Selv måtte jeg jo vente i 13 år for at få et klatremiljø, men ok jeg
har også haft adgang til træer mm udenfor inden da..*spin*

Mens det har været så varmt udenfor har slaven heldigvis haft døren i
mit værelse åben og så fandt jeg ud af at en kattehule faktisk er en
god ting når det trækker..*spin* Og så kan slaven ikke bare komme og
nusse men må vente til jeg vil komme ud, han har fået et par dask
fordi han stak en forpote ind..*spinfnis*

> Miauu fra Saga - der hele mit liv har måttet nøjes med menneskenes seng,
> sofa eller tøjhylder i klædeskabet.

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 06-09-02 22:48

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@edb.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> nusse men må vente til jeg vil komme ud, han har fået et par dask
> fordi han stak en forpote ind..*spinfnis*

*G* Så er det klatremiljø da ikke HELT spildt

Dejligt at Melissa i al fald kan se EN god ting ved det. For jeg kan næsten
fornemme at hun stadig ikke ligefrem klatrer i det?

Hilsen
Lisbeth

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 07-09-02 16:03

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> writes:

> *G* Så er det klatremiljø da ikke HELT spildt

Nej nemlig ikke

> Dejligt at Melissa i al fald kan se EN god ting ved det. For jeg kan næsten
> fornemme at hun stadig ikke ligefrem klatrer i det?

Det gør hun ikke nej, minder sikkert ikke nok om træer eller
lygtepæle. For hun vil gerne klatre når vi går tur, men er ret sur
over at man ikke kan hænge fast i lygtepæle (min skyld...) eller at
der er grene på træer så man ikke kan komme så langt op (også min
skyld...)

Fra : Hanne Dahl

Dato : 07-09-02 10:46

Så prøver jeg igen, nej, henrik .Det er ikke Lars der driller men
komputeren*s*
Endnu en gang. Altså henrik du sidder vel ikke her og fortæller at Melissa
har
ændret mening*g* Også giver hun dig potedask, der kan man bare se*G*
Hilsen Hanne Dahl
--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Tjekket af NAV 2002

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 07-09-02 16:06

"Hanne Dahl" <ldahlREKVALME@jubiipost.dk> writes:

> Endnu en gang. Altså henrik du sidder vel ikke her og fortæller at Melissa
> har
> ændret mening*g* Også giver hun dig potedask, der kan man bare se*G*

Jojo typisk hunkøn, bedst som jeg går og overvejer at flytte det hele
ind i stuen, så det kan bruges som en skulptur så vælger hun at
invadere det..