Kan ikke overføre filer
Fra : Niels

Dato : 30-08-02 13:27

A og B kan se hinanden, men for A's vedkommende kan man ikke se andet end
selve ikonet/navn, dvs. ikke c-drevet. Hvordan kan det være? Det kan vel
ikke hænge sammen med at jeg omdøbte c-drevet (den eneste harddisk jeg har
tilsluttet A) da jeg sidst formatterede harddisken?

Fra : Niels

Dato : 30-08-02 13:31

"Niels" <nospam@nospam.com> wrote in message
> [...]
> ikke hænge sammen med at jeg omdøbte c-drevet (den eneste harddisk jeg har
> tilsluttet A) da jeg sidst formatterede harddisken?

Tilføjelse: Mens A og B ikke kan kommunikere sammen, kan de begge
kommunikere med C. Men igen kan C kun se A's navn/ikon, ikke c-drevet. Så
overførsel kan ikke ske fra C til A, kun omvendt.

Fra : Jacobi

Dato : 30-08-02 14:59

"Niels" <nospam@nospam.com> skrev i en meddelelse

> Tilføjelse: Mens A og B ikke kan kommunikere sammen, kan de begge
> kommunikere med C. Men igen kan C kun se A's navn/ikon, ikke c-drevet. Så
> overførsel kan ikke ske fra C til A, kun omvendt.

Et simpelt lille skud i tågen. Du skulle vel ikke have omdøbt c-drevet til
samme navn som din computer har.

--
<</Thomas\>>

Fra : Niels

Dato : 30-08-02 16:06

"Jacobi" <news@orkan.dk> wrote in message
> [...]
> har

> Et simpelt lille skud i tågen. Du skulle vel ikke have omdøbt c-drevet til

Det er ikke samme navn, nej.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 30-08-02 14:53

On Fri, 30 Aug 2002 12:26:36 GMT, "Niels" <nospam@nospam.com>
wrote:

> A og B kan se hinanden, men for A's vedkommende kan man ikke se andet end
> selve ikonet/navn, dvs. ikke c-drevet.

Har du husket at share (dele) det?

> Det kan vel ikke hænge sammen med at jeg omdøbte c-drevet (den eneste
> harddisk jeg har tilsluttet A) da jeg sidst formatterede harddisken?

Det kan hænge sammen med, at du ikke har shared det, da du
formatterede disken.

-A

Fra : Niels

Dato : 30-08-02 16:05

"Asbjorn Hojmark" <Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote in message

> Har du husket at share (dele) det?

Under netværksindstillinger har jeg delt adgang, men hvis det er c-drevet du
mener, så har jeg ikke delt den.

> Det kan hænge sammen med, at du ikke har shared det, da du
> formatterede disken.

Det erindrer jeg ikke at have gjort på tidligere computere. Er det en simpel
procedure eller evt. noget du har et link der beskriver hvordan man gør det?

Fra : -= bgn =-

Dato : 30-08-02 16:28

> Det erindrer jeg ikke at have gjort på tidligere computere. Er det en
simpel
> procedure eller evt. noget du har et link der beskriver hvordan man gør
det?

Denne computer -> Højreklik på harddsik C -> Vælg deling (fuld)

Bo

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 30-08-02 20:26

On Fri, 30 Aug 2002 15:05:02 GMT, "Niels" <nospam@nospam.com>
wrote:

> Under netværksindstillinger har jeg delt adgang, men hvis det er
> c-drevet du mener, så har jeg ikke delt den.

Åben Explorer (Stifinder), højreklik på drevet og vælg Share. Giv
om ønsket drevet et sharenavn (fx. harddisk), og vælg hvilken
type adgang andre brugere skal have (read, read/write, password-
afhængigt).

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Niels

Dato : 02-09-02 08:57

> [...]
> om ønsket drevet et sharenavn (fx. harddisk), og vælg hvilken
> type adgang andre brugere skal have (read, read/write, password-

Takker!