Q:Hvordan virker LEXMARK X73 ?
Fra : Jeppe Møller

Dato : 30-08-02 12:54

Set i reklame fra Elgiganten
Hvordan virker printer/scannerens kopifunktion?
som en almindelig kopimaskine?
http://www.elkjop.asap-asp.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/da_DK/-/D
KK/El_DisplayProductInformation-Start;sid=0bObPN8L3-ObLOJkiB5Y3d0v3c78N2sXMf
w=?ProductID=abDD4QjoY3kAAADvb8oDVZCt&CatalogCategoryID=C_4KBymkeDQAAADsHqzv
2667&filename=producttype_text%2cproductpage_text%2cprodtypes_vartypes_text%
2cexplanation_text

Håber på svar
/Jeppe Møller

Fra : Ove Juel Hansen

Dato : 30-08-02 15:48

Hei Jeppe,

jeg har haft en X83 siden starten på samme dvs ca. 1 år, jeg købte hos
El-Giganten, og havde kort efter problemer med X83'eren, som jeg afleverede
hos El-G, så skete der ikke mere (1 måned) før jeg ved hjælp af Lexmark fik
sat lidt fut i El-G som så leverede mig en ny printer i sept 2001, den har
så virket siden indtil for nylig hvor den jeg fik en "System Error 001", jeg
kunne ikke finde ud af hvad det betød, men en kontakt til lexmark.dk
medførte at jeg fik en ny printer leveret ved døren, og den gamle returneret
på lexmark's konto - en rigtig god service?.
Nå men dit spørgsmål går vel mere på om den virker - det gør den, perfekt i
en rigtig god opløsning, - nok lidt dyr i patroner, der er dog alternative
løsninger (som jeg ikke har benyttet) - men du kan jo kontakte mig for
yderligere info, hvis du vil vide mere?
mvh ojh

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 30-08-02 17:15

"Jeppe Møller" <jeppem@groenjord.dk> wrote in message
> [...]
2667&filename=producttype_text%2cproductpage_text%2cprodtypes_vartypes_text%

Prøv makeashorterlink.com

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Peter Holm

Dato : 30-08-02 20:32

"Jeppe Møller" <jeppem@groenjord.dk> skrev i en meddelelse
> Set i reklame fra Elgiganten
> Hvordan virker printer/scannerens kopifunktion?
> som en almindelig kopimaskine?

Nu du spørger til kopifunktionen, vil jeg så svare på det.
X73 kan til forskel fra X83 ikke kopiere selvstændigt, så indholdet skal
over computeren.
Til gengæld er programmet til dette dog så enkelt, at hvis computeren
alligevel er tændt, er det ikke en ekstra byrde til forskel fra almindelig
kopifunktion.
Det fungerer ganske udemærket, og maskinen er god til prisen.

mvh Peter

Fra : Jeppe Møller

Dato : 31-08-02 15:59

Mange tak for alle svar og råd