Toshiba standby alarm
Fra : Jakob M. Frederiksen

Dato : 30-08-02 09:00

Hejsa :)

Nu er jeg ejeren af en Toshiba Sattelite bærbar.

Når jeg lukker låget advarer maskinen om at den stadig er tændt ved at
afgive en hyletone. Hyletonen aktiveres af en knap der presses ned når
skærmen lukkes i. Er der en måde at slå denne hyletone fra?

Og jeg vil meget gerne være fri for at skulle save den af

/Jakob

Fra : ab

Dato : 30-08-02 12:53

> Og jeg vil meget gerne være fri for at skulle save den af

Jeg har engang været med til at lave en sådan "modificering" - vi sværtede
den lille pal, så vi kunne se, hvor den ramte - herefter borede vi et lille
hul, så der ikke skete nogen aktivisering ved sammenklapning. Det kan
efterfølgende fortrydes ved at sætte en lille label på.

ab