Hjælp endnu engang !!
Fra : Maria

Dato : 29-08-02 23:52

Jeg er ikke tryg ved at beholde lille Mulle den killing med et øje, for min
kæmpe store skide irriterrende hund lurer kun på, at hun skal springe over
lågen fra første sal og ned af trapperne. Jeg ville gerne beholde hende, har
ofret en formue på dyrlæge regninger, men pyt med det, nu kommer jeg til
sagens kerne. Er der nogen søde mennesker ( det er i allesammen ) der kunne
eller kender nogen, der kan give hende et godt hjem. Hellere det end der
sker noget forfædeligt noget, jeg kan sende billede af hende til jeres e-
mail. MEN hun skal kun være indekat. Undskyld jeg ulejliger jer igen.
K.H. Doris.

Fra : marianne hellemose

Dato : 30-08-02 06:03

Hej Doris
Hvis du sender mig en mail med Mulle's historie og foto,
vil jeg gerne hjælpe at finde et nyt hjem, og selvfølgelig
også hvor i landet du bor, der er ingen garantier, men jo
mere man "slår på tromme" jo nemmere er det

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Louise K. Hansen

Dato : 30-08-02 08:06

Hej NG!

Jeg er en ivrig læser inde på gruppen, men jeg skriver normalt aldrig her
inde, så der er ikke nogen af jer der kender mig.
Men jeg kan sige så meget at min kæreste har skrevet herinde, og sammen har
vi gixxer og gizmo. Så kan det være at nogen af jer der kan placere mig.
Selvfølgelig skal jeg lige tale med Tommy om det fordi vi efterhånden har en
del dyr!, men måske kan vi tage Mulle til os. - Jeg skal lige undersøge det
i eftermiddag....
jeg vender tilbage.
louise

Fra : Maria

Dato : 30-08-02 08:17

Jeg må hellere skrive at jeg bor udenfor Esbjeg i Jylland så i kender det.
K.H. Doris.

Fra : Maria

Dato : 30-08-02 08:37

Hej Marianne. Og alle i andre. Her er Mulles Historie.
Først fandt min datter en killing, der ikke kunne gå, da hun var ude og
ride, det var Mille. Afsted til dyrehospitalet, hun blev indlagt i to dage,
da hun ikke kunne holde på afføringen. De ville ellers have aflivet hende,
men hun kom sig. Efter 8 dage kom Maria efter en ridetur hjem med lille
Mulle ( tror det var fra samme kuld ) hun kunne ikke se ud af øjnene og gik
forvildet rundt ude på vejen. Endnu engang afsted til dyrlægen, der mente
hun kun havde et øje og aflivning var bedst, men hvor der er liv er der håb,
så nej. Vi fik tabletter og salve og jeg købte noget øjenbadevand og efter
et par dage kunne vi så konstatere at hun manglede et øje. Nu er hun vældig
kvik og vores gamle hunkat på 11 år tager sig af hende, men som jeg skrev i
et indlæg, er jeg blevet alene 53 år og to piger på 10 og 13 år, der ikke
kan sidde på gården, så jeg skal også have solgt nogle af mine heste og er
kommet af med den ene hund, men den store kan ikke tolerere Mulle og venter
kun på en chance. Jeg ville ellers gerne beholde hende. Jeg sender et
billede senere, når min datter kommer hjem, da jeg ikke kan finde ud af det
.. Vi bor lige undenfor Esbjerg i Jylland syd.
Indtil nu kælig hilsen Doris.

Fra : Maria

Dato : 30-08-02 10:57

Nu er i nok snart træt af mig. Mulle kan ses inde på vores hjemmeside
www.jannie.esenet.dk
K.H. Doris.

Fra : Katrine Nederby

Dato : 30-08-02 13:33