Død 6210
Fra : BMS

Dato : 29-08-02 16:26

jeg har forsøgt opdatering af subjekt men nu er den den hvad gør jeg

Fra : BMS

Dato : 29-08-02 16:31

Fra : Muri

Dato : 29-08-02 17:21

Brug Rolis flasher, og flash den igen.

Mvh
Murat

Fra : BMS

Dato : 29-08-02 18:15

problemet er at jeg ikke kan tænde den

Fra : Runman

Dato : 29-08-02 18:20

Hvilket prg. har du brugt ???
Jeg har redet min 3310 fra den sikre død med knok phoenix
prøv her : www.basicelectronics.dk

***RUNMAN***

Fra : Muri

Dato : 29-08-02 21:28

Den behøver ikke være tændt, du skal bare trykke på on/off knappen, så går
den igang med at flashe. Jeg siger det af erfaring, jeg har endda prøvet at
slette hele eeprom også alligevel flashe den.

Mvh
Murat

Fra : Kent

Dato : 29-08-02 22:51

Jeg har haft det sammen problem, bare med en 3330..
Jeg skulle bare flashe en ny Eeprom ind i den og selvfølgelig ændre Imei'en
tilbage til standard...

Fra : BMS

Dato : 29-08-02 23:32

nu har jeg fået liv i den igen men den er ikke ok.
jeg bruger rolix flasher når jeg har fundet flash fil og loader den beder
den om start og slut adresse hvad skal jeg starte med og hvor skal jeg
slutte.
nogen der har en fuld flash til 6250 så mail mig den venligst så bliver jeg
utrolig glad eller en der ved hvor man kan se manual på rolix