asp.net
Fra : Henrik

Dato : 29-08-02 13:29

Er der nogen der kender et godt forum med mere fokus på .net?

/Henrik

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 29-08-02 13:56

www.asp.net ?

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Jakob Andersen

Dato : 29-08-02 14:10

Henrik wrote:
> Er der nogen der kender et godt forum med mere fokus på .net?

Kig på microsofts egen newsserver på adressen:

msnews.microsoft.com

Men jeg vil på det kraftigste råde dig til at spørge her først således at vi
får opbygget nok trafik til en ny gruppe med udelukkende .NET relaterede
emner.

--
Jakob Andersen

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 29-08-02 14:53

Jakob Andersen wrote in news:akl6fj$ooo$1@sunsite.dk:

> [...]
>
> Men jeg vil på det kraftigste råde dig til at spørge her først således
> at vi får opbygget nok trafik til en ny gruppe med udelukkende .NET

.... så trafikken kan blive flyttet _væk_ fra gruppen, da de nye .Net-
grupper sandsynligvis ikke kommer til at ligge i serverside.asp-gruppen

Men derudover er jeg enig ... lad os få så meget trafik som vi kan
herinde af .Net-relaterede spørgsmål ... så behøver vi ikke at bruge alle
tre uger på at diskutere oprettelsen i dk.admin

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 29-08-02 16:40

> Men derudover er jeg enig ... lad os få så meget trafik som vi kan
> herinde af .Net-relaterede spørgsmål ... så behøver vi ikke at bruge alle
> tre uger på at diskutere oprettelsen i dk.admin

100% Enig :)

Mvh Mark
--
www.improve.dk