Supervision ??
Fra : NF

Dato : 29-08-02 11:01

Er der her nogle der har erfaring med brug af supervision på skolen.
antal deltager , afsat fast tid pr. mdr eller ?, m.m.
I det hele taget - hvem bruger der - erfaringer ?

Niels

Fra : Søren Friberg

Dato : 31-08-02 19:28

Prøv samme spørgsmål på Skolekom.

Med venlig hilsen

Søren Friberg

Fra : Søren Friberg

Dato : 31-08-02 19:35

Fordi jeg her tror på flere svarmuligheder.

Med venlig hilsen

Søren Friberg