Tegnefilm sælges...
Fra : Britta Madsen

Dato : 20-02-01 07:54

Hejsa...
Står du lige om mangler nogle tegnefilm til de små pus, så har jeg en del
liggene, som måske er noget for dem, jeg har både disney og andre gode
tegnefilm.....
Skriv hvis du vil have en liste, det kunne være at der var noget for jer :)
Prisen er fra 100-150,-
M.v.h
Britta

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 20-02-01 08:54

Jeg tvivler på, at det ikke er ønsket at reklamere med børnefilm i denne
gruppe, men det er helt klart formuleret i fundatsen for gruppen.

Men når man sætter sådan noget til salg, så vil det sikkert være meget rart
at vide, hvilket medie filmene er på. Snakker vi smalfilm? BETAMAX? VHS?
DVD?

--

Lars Bonnesen
(Please notice that my e-mail address is intended not to work)

Fra : Brandt

Dato : 26-02-01 14:15

Når det så er sat til salg i den rette NG, gør man sigselv og andre en
stor tjeneste ved at liste det man har til salg...

Men, tak til Britta for at hun ikke gjorde det her.

Fra : Casper Ortvald

Dato : 09-03-01 07:17

Du må da meget gerne sende en liste til mig
Casper@Ortvald.dk