Print af 2 rammer
Fra : Betina Y Andersen

Dato : 20-02-01 08:02

Jeg har en side inddelt i 3 rammer, nu vil jeg så gerne have udskrevet de 2
af dem men på det samme stykke papir, kan det lade sig gøre eller er man
nødt til at først printe den ene ramme og derefter den anden?

mvh Betina

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-02-01 14:26

Det skulle det kunne, top.framenavn1.print(), top.framenavn2.print().
Altså to udskriftsfunktioner adskilt af et comma.

Fra : Betina Y Andersen

Dato : 20-02-01 14:54

> Det skulle det kunne, top.framenavn1.print(), top.framenavn2.print().
> Altså to udskriftsfunktioner adskilt af et comma.
Næ, det giver 2 udskriftsdialoger og 2 separate sider.

mvh Betina

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-02-01 22:40

Jeg må have misforstået hvad du ville. Det er ikke muligt at skrive
kun to af tre rammer ud som de ser ud i dit frameset. Der er det alt
eller intet.

On Tue, 20 Feb 2001 13:53:54 GMT, "Betina Y Andersen"

Fra : Betina Y Andersen

Dato : 21-02-01 09:55

> Jeg må have misforstået hvad du ville. Det er ikke muligt at skrive
> kun to af tre rammer ud som de ser ud i dit frameset. Der er det alt
> eller intet.

Okay, men er det så muligt hvis jeg gemmer en streng i et hidden felt i den
frame som jeg vil printe, at få strengen med ud på printeren stadigvæk på 1
stykke papir, eller kan man kun printe det som man ser?

mvh Betina

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 21-02-01 13:10

Kun hvis du kopierer strengen til den frameside som skrives ud. Det
kan du gøre med JavaScript.

On Wed, 21 Feb 2001 08:54:59 GMT, "Betina Y Andersen"

Fra : Andreas Slot-Henriks~

Dato : 22-02-01 08:50

Du kan da selv vælge, hvordan det hele skal skrives ud f.eks. i explorer.
Under "udskriv" skal du bare vælge "som på skærmen".

mvh.
Andreas

Fra : Betina Y Andersen

Dato : 22-02-01 10:41

"Andreas Slot-Henriksen" <andreas.s-h@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Du kan da selv vælge, hvordan det hele skal skrives ud f.eks. i explorer.
> Under "udskriv" skal du bare vælge "som på skærmen".

Det duer ikke, da jeg har 3 rammer, men kun skal have udskrevet de 2 og hvis
der er flere data i den ene ramme end der kan ses på skærmen kommer de
heller ikke med.

mch Betina

Fra : Ghashûl

Dato : 22-02-01 17:45

On Thu, 22 Feb 2001 09:40:52 GMT, "Betina Y Andersen"
> [...]

>der er flere data i den ene ramme end der kan ses på skærmen kommer de

Har du adgang til ASP?

I så fald må det være muligt at lave et script der inkluderer begge
frames efter hinanden og derefter printer det ud.

Hvis du har adgang, kan du spørge i

--
Regards Sir Ghashûl, Knight of The alt.Roundtable <><
ICQ: 7223629