adgang til Bios på en Compaq Deskpro 4000
Fra : David Wittrock Rathj~

Dato : 28-08-02 23:50

Hej gruppe.

Jeg sider og leger med en ældre Compaq computer, men kan ikke huske, hvordan
jeg kommer ind i Bios'en på den.
Er der nogen af jer, der har en ide om, hvilken tast det er jeg skal holde
nede under opstart, for at komme ind i Bios?

Med venlig hilsen
David Wittrock Rathje

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 29-08-02 00:13

David Wittrock Rathje wrote:
> [...]
> Er der nogen af jer, der har en ide om, hvilken tast det er jeg skal
> holde nede under opstart, for at komme ind i Bios?

Det plejer at være F2 på Compaq maskiner.

-Sune

Fra : Martin S.

Dato : 29-08-02 00:11

"Sune Mika Salminen" <not_real@fakeantispamemail.dk> skrev i en meddelelse

> Det plejer at være F2 på Compaq maskiner.

Plejer det ikke at være F10 ?

mvh. Martin

Fra : Jan Lundsby Jensen

Dato : 29-08-02 00:18

Martin S. wrote:

> Plejer det ikke at være F10 ?

Jeg har faktisk en deskpro.
En gammel P200MMX

Der er det F10 men der er en lille hage ved den jeg har.
Selve bios programmet ligger på harddisken og er harddisken ny eller format
kan man hos Compaq hente bios programmet på disketter og install det igen.

--
Jan Jensen
RedHat 7.3

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 29-08-02 16:23

Martin S. wrote:
> "Sune Mika Salminen" <not_real@fakeantispamemail.dk> skrev i en
> meddelelse news:akjl0t$2b7l$1@news.cybercity.dk...

> Plejer det ikke at være F10 ?

Du har ret.....en smutter

-Sune

Fra : ab

Dato : 30-08-02 13:26

Og så et der vist noget med, at der skal trykkes samtidigt med, at der
kommer en hvid cursor i øverste højre hjørne af skærmen.

ab