House of An-ju
Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 28-08-02 22:46

Hej alle

Er der nogle der ved hvor man kan købe House of An-ju produkter på sjælland
?... en forretning, for det skal være inden weekenden

Hilsen Nina
Tender Tribes

Fra : Mette Jensen

Dato : 28-08-02 23:32

"Nina, Tender Tribes"

> [...]
sjælland
> ?... en forretning, for det skal være inden weekenden

Desvæære kender jeg ikke nogen... Har selv stået i samme situation og jeg
kunne heller ikke finde en forhandler på sæjlland.
Men.... Jeg ved Johny Ellgard dengang hjalp mig! Jeg ringede til ham om
formiddagen og han sendte det samme dag. Dvs. du kan nå at have det fredag!
Hans nummer er: 98294710

Håber det måske kan hjælpe.
--
Venlig hilsen Mette

www.miacis.dk

Women and cats will do as they please-
men and dogs should relax and get used to the idea.

Fra : Pernille Scharff

Dato : 29-08-02 07:33

Hej Nina,

Ann-Dorrit Palmund (Mystery Coons) sælger House of An-ju, du kan finde
adresse og tlf.nr. på MCO-klubbens hjemmeside.

/Pernille

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 29-08-02 11:03

Tak tak for jeres svar