Compaq tastatur drivere søges - model nr.:~
Fra : Annie & John

Dato : 28-08-02 21:46

Kære gruppe - kan I hjælpe mig???

Jeg har ledt længe og mest forgæves (som sædvanlig) på Compaq's web-side
efter drivere.

Jeg har netop købt et nyt dejligt Compaq tastatur, men kan ikke finde
driverne, som får alle "hot-key"-knapperne til at fungere.

Tastaturet er model nr.: SDM4540UL
Compaq p/n: 179355-087
Spare p/n: 180190-087

Jeg ville blive vældig glad, hvis gruppen kan hjælpe mig.

Venlig hilsen
Annie

Fra : HB Nielsen

Dato : 28-08-02 21:54

Prøv på http://www.windowsxp-drivers.com/drivers/54/54068.htm

HB

Fra : Annie & John

Dato : 28-08-02 22:39

Kære HB,

De drivere har jeg prøvet - de virker ikke på alle funktioneknapperne. Jeg
har faktisk forsøgt næsten alle driverne der blev vist til ovennævnte model.

Suk, havde Compaq bare have en slags enhedsoversigt over deres
hardwareudstyr, så var det noget nemmere.

Men tak for din link!! )

Venlig hilsen
Annie

Fra : Leony

Dato : 30-08-02 07:02

"Annie & John" <inni@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har ledt længe og mest forgæves (som sædvanlig) på Compaq's web-side
> efter drivere.

Hvilket styresystem skal du bruge drivere til.

> Jeg har netop købt et nyt dejligt Compaq tastatur, men kan ikke finde
> driverne, som får alle "hot-key"-knapperne til at fungere.

Hvis tastaturet er nyt burde der være en cd med indeholdende drivere.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/