Hej igen allesammen !!!
Fra : Camilla Sivebæk Chri~

Dato : 28-08-02 18:45

Så er jeg stærkt tilbage igen. Har haft en lang periode hvor jeg har haft
problemer med puteren.....
Desuden har jeg den sidste måned ligget i flytterod men i dag er mín
computer blevet ordet og jeg skulle være klar til igen at følge med...

Ellers går alt godt vi (Lille Mis, Keshna og jeg) er flyttet i et
kollegieværelse og det er gået over al forventning. Jeg havde troet at de
ville brokke sig over pludselig at få meget mindre plads men de er ret gode
til at udnytte det der er optimalt.....

Jeg glæder mig til igen at være med og håber ikke jeg stiller alt for mange
spørgsmål der har været stillet før jeg kan jo kun læse de sidste 500
indlæg...

Håber i alle har haft en god sommer

Camilla, Keshna og Lille Mis

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 28-08-02 19:12

Hejsa Camilla, Keshna & Lille Mis

Velkommen tilbage - rart at se jer igen *S*

Håber også sommeren har været god for jer

Hilsen
Joan, Neo & Dixie
www.haarbolden.dk

Fra : Katrine Nederby

Dato : 30-08-02 23:57

Hej Camilla.

Bedre sent end aldrig:

Velkommen tilbage

Dejligt at høre, misserne har taget omvæltningen med høj haleføring *S*

Er i blevet i Århus?

Mange hilsner
Katrine

Fra : Camilla Sivebæk Chri~

Dato : 31-08-02 14:37

Ja vi er blevet i Århus, jeg er begyndt på etnografi i Århus. Jeg bor stadig
på skjoldhøj...

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 31-08-02 14:56

"Camilla Sivebæk Christiansen" skriver:

> Ja vi er blevet i Århus, jeg er begyndt på etnografi i Århus. Jeg bor stadig
> på skjoldhøj...

Hej Camilla!
Jamen Skjoldhøj er da også et skønt sted for katte, i hvert fald hvis ens naboer
også kan lide dem. Har selv boet 2 år derude på en rigtig hyggelig opgang hvor
der var 2 inde-katte.
Hilsen Dorthe

Fra : Kate

Dato : 31-08-02 09:04

Hej igen Camilla

Godt at flytningen gik glat. Det lader til at katte faktisk kan
acceptere mange ting så længe deres mennesker er med

Kate