plugins
Fra : Claus Christian Lars~

Dato : 28-08-02 20:35

Hvordan henter jeg lettest plugins til mozilla i debian?
Har netscape en sourcelist?
Jeg har forsøgt med sourcelisten der er angivet i debianguiden men den
er vist ikke længere aktiv.

Hilsen Claus

Fra : Frederik Nelsson

Dato : 28-08-02 20:19

"Claus Christian Larsen" <tip@tophygiejne.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har netscape en sourcelist?
> Jeg har forsøgt med sourcelisten der er angivet i debianguiden men den

Ved ikke om det er godt for en debian-bruger, men jeg - en mandrake-nisse -
fik javaunderstøttelse etc, ved at downloade pakker fra denne side:
http://plugindoc.mozdev.org/linux.html

/frede

Fra : Claus Christian Lars~

Dato : 28-08-02 22:24

Frederik Nelsson wrote:
> [...]

> Ved ikke om det er godt for en debian-bruger, men jeg - en mandrake-nisse -
> fik javaunderstøttelse etc, ved at downloade pakker fra denne side:

Jeg håbede på at der var en sourcelist på f.eks netscape så man bare
kunne skrive:

Apt-get install realplayer java ect...

og vupti havde man det hele.

Hilsen Claus

Fra : Frederik Nelsson

Dato : 28-08-02 20:28

> Jeg håbede på at der var en sourcelist på f.eks netscape så man bare
> kunne skrive:
>
> Apt-get install realplayer java ect...
>
> og vupti havde man det hele.
>
> Hilsen Claus

Ja det ville jo være det nemmeste, men som skrevet kender jeg ikke en
sådan - desværre.
/frederik