Ang. JYRAK udstilling ? samt ejerskifte
Fra : Gitte Sacala Eriksen

Dato : 28-08-02 17:18

Hje

Jeg sad og tænkte på om det ikke engang var muligt inde på jyraks hjemmeside
at se hvem/hvor mange der var tilmeldt til udstillingen, eller det bare
noget jeg har misforstået, jeg mente at der før udstillingen i Hedensted var
sådan en liste man kunne se, er der nogen der ved noget om det ?

Jeg købte jo vores burmeser på udstillingen i Aars, men har ikke modtage
ejerskiftet retur endnu, er det normalt det tager så lang tid ?

VH
Gitte

Fra : Camilla Scharff

Dato : 28-08-02 17:45

"Gitte Sacala Eriksen" <DKSACALA@mail.dk> skrev...
> [...]
var
> sådan en liste man kunne se, er der nogen der ved noget om det ?

På dommerfordelingen er angivet antallet af katte i den pågældende
farve/gruppe, så på den måde kan man se, fx hvor mange burmesere der er
tilmeldt mv. - hvem må du vente med til på selve udstillingen

> Jeg købte jo vores burmeser på udstillingen i Aars, men har ikke modtage
> ejerskiftet retur endnu, er det normalt det tager så lang tid ?

Kommer jo an på, hvornår opdrætteren har sendt den afsted... det tager
normalt ikke vældig lang tid at ekspedere et ejerskifte, så dit burde være
ok. Men det kan jo være, at opdrætteren har "syltet" den lidt (måske for at
samle sammen og spare porto - det gør jeg selv - gider ikke sende dem ind et
ad gangen og bruge 4 kr. hver gang...).

Mvh. Camilla