Jmail og ASP
Fra : Nigel

Dato : 28-08-02 17:13

Ohoy !

er der en der kan fortælle mig om det er muligt at indlægge "variabler" i
Jmail, forstået på den måde at hvis der i en form er en select boks så
afhængigt af hvad der bliver valgt afsendes til forskellige mail adresser ?
noget a la ...

if krigslegtøj selected
then send to krigslegetoej@domæne.dk

if dukkelegtøj selected
then send to dukke@domæne.dk

osv osv.

der hentes data fra en formular med Request.Form Feltnavn
er der en der kan give svar / kodeeksempel / links (har været på dimac)

på forhånd tak ...

---

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 29-08-02 09:06

"Nigel" <snipemode@ofir.dk> escribió en el mensaje

> [...]
> Jmail, forstået på den måde at hvis der i en form er en select boks så
> afhængigt af hvad der bliver valgt afsendes til forskellige mail adresser

Jaja, ingen problemer i det. Se eventuelt eksempler på http://tech.dimac.net

Med venlig hilsen
Lar sHoffmann