Salgs-/købskontrakt HASTER
Fra : Martin

Dato : 28-08-02 15:48

Hej.
Jeg skal have solgt min hest på fredag, men har nu siddet i flere timer
foran computeren for at lave en kontrakt der kan underskrives af begge
parter, men jeg kan ikke finde ud af hvad der skal stå i den.

Er der nogle der kan hjælpe med en evt. skabelon til en kontrakt eller give
gode råd til hvad jeg skal have med?

Anniqa

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 28-08-02 15:59

In article <akinqf$r2k$1@sunsite.dk>, Martin wrote:
> [...]
> parter, men jeg kan ikke finde ud af hvad der skal stå i den.
>
> Er der nogle der kan hjælpe med en evt. skabelon til en kontrakt eller give

Alt hvad i har aftalt mundtligt.
Alt hvad du tager forbehold for. Hvem der sælger hesten, hvem der
køber den. Skal den dyrlæge undersøges. Kan den returneres ?
Hvor længe ?? osv.

Jeg ville evt. spørge i dk.videnskab.jura hvor dan en sådan
kontrakt skal udformes således at den holder juridisk. Evt.
en rigtig advokat, du betaler for hjælp.

JonB

"ingen krydspost". Se http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 28-08-02 17:26

On Wed, 28 Aug 2002 16:47:42 +0200, "Martin" <minizoo@obel.auc.dk>
wrote:

> [...]
>parter, men jeg kan ikke finde ud af hvad der skal stå i den.
>
>Er der nogle der kan hjælpe med en evt. skabelon til en kontrakt eller give

   Der er en glimrende en i ridemærkebogen - og måske du kan
finde den på DRF's hjemmeside? =) Ellers må du lige skrive igen så
skal jeg skrive den af...

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.