Rigtigt netkort?
Fra : Anders

Dato : 28-08-02 15:57

Jeg har købt nedenstående netkort til min gamle toshiba bærbare. Jeg kan
ikke huske modelbetegnelsen på pc'en men det er pentium 166 eller noget i
den retning.
Passer nedenstående netkort til den - jeg har nemlig lidt svært ved at få
den til at tage imod uden vold...
http://www.prcdata.dk/ProduktFrame.asp?Produktid=13263745
XNET Netkort til bærbar 10/100Mbit PC Card (32bit)

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-08-02 16:05

"Anders" <no@spam.dk> wrote in message news:akiobl$1p8$1@sunsite.dk...
> [...]
> den til at tage imod uden vold...
> http://www.prcdata.dk/ProduktFrame.asp?Produktid=13263745
> XNET Netkort til bærbar 10/100Mbit PC Card (32bit)>

Din maskine kan sikkert ikke tage 32 bit PC kort...

Prøv at forhøre dig hos Toshiba

Fra : Kjeld Nielsen

Dato : 29-08-02 11:23

Den 28/08-2002 klokken 17:04, skrev "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> i
<3d6ce677$0$87275$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

> Din maskine kan sikkert ikke tage 32 bit PC kort...

Jeg havde samme problem med min IBM 365XD.
Investerede i et 3Com 32-bit kort, som viste sig, ikke at kunne bruges
Måtte derefter have fat i et 16-bit kort, og så funkede det.

Ved senere nærlæsning af manualen, fandt jeg _intet_ om denne begrænsning.
Måske kendte man slet ikke 32-bit kort, da laptoppen blev produceret

Med venlig hilsen,
Kjeld