Leveringstid på ADSL
Fra : Thomas Dolberg

Dato : 28-08-02 09:16

Hejsa

Hvor lang er leveringstiden på de forskellige udbyderes ADSL-produkter
? Har talt med TDC, som siger 5-10 dage. Telia siger 4-6 uger.
Afhænger det af hvor man bor ? Jeg bor selv på Nørrebro

mvh Thomas Dolberg

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 28-08-02 09:31

In article <f25c065e.0208280016.1f6a55c1@posting.google.com>, Thomas Dolberg wrote:

> Hvor lang er leveringstiden på de forskellige udbyderes ADSL-produkter
> ? Har talt med TDC, som siger 5-10 dage. Telia siger 4-6 uger.
> Afhænger det af hvor man bor ? Jeg bor selv på Nørrebro

Det afhænger af mange faktorer. Fx kan TDC kun levere så hurtigt, hvis
du i dag har dit abonnement hos dem. Det der tager tid i Telias tilfælde
er at dit nummer skal porteres. Der skal bl.a. sendes en fuldmagt i
papirudgave, og når denne er modtaget vil der minimum gå 11 arbejdsdage
før nummeret kan porteres.
Hvis du derimod ikke har et telefonnummer der skal porteres, burde det
hele kunne gøres hurtigere. (Alt under forudsætning for, hvor travlt
TDCs teknikere, der skal ordne kobberet har).

(Jeg skylder lige at bemærke at jeg arbejder for Telia, men taler helt
for egne vegne her)

--
Andreas Plesner Jacobsen | Love thy neighbor, tune thy piano.