Downloading af Java
Fra : Søren Hartmann

Dato : 27-08-02 20:58

De hjemmesider der bruger Java beder den mig om at downloaded
det. Men hvor finder jeg det og hvilken version skal jeg bruge?

Jeg har ge-installeret min Windows XP Proffesional og åbenbart
følger Java i med og MicroSoft supporter det ikke mere.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-08-02 21:16

Tue, 27 Aug 2002 19:58:21 +0000 (UTC), skrev Søren Hartmann
<swh@oee.dk>:

>De hjemmesider der bruger Java beder den mig om at downloaded
>det. Men hvor finder jeg det og hvilken version skal jeg bruge?

Kig i news:dk.edb.internet.software.browser og
news:dk.edb.system.ms-windows, der er et utal af tråde om det.

Fra : Søren Hartmann

Dato : 27-08-02 22:09

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> Kig i news:dk.edb.internet.software.browser og
> news:dk.edb.system.ms-windows, der er et utal af tråde om det.
Tak, men det er vist noget med nogle news groups som jeg ikke har haft
succes med at sætte op i MS Outlook.

Søren

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-08-02 23:49