Tror ikke at min kat kan læse :)
Fra : Bobo

Dato : 27-08-02 19:50

Hej Gruppe.....
kan se der er debat om at katte er dårlige drikkere....
Hmmmm min lille-mis kan da vist ikke læse så.....hun drikker HVER gang der
er en der skal på Toilettet (hvilket er ret ofte da min blærer er på
størrelse med en valnød *SS*) og det må KUN være fra hanen....
Min anden hun-kat har i perioder være "dehydreret" fordi hun ikke kan lide
lunken vand (og så frisk fra hanen, men hun kan ikke finde ud af drikke fra
den) men den lille har ladet det smitte af på hende....faktisk drikker
mis-mor af vandhanen nu...eller snapper efter vandet *LOL*....har grint en
del af hende.....fordi hun snapper efter det og når det så flytter sig
prøver hun at holde om strålen hvilket gør at hun får våde poter, det er
sååååå skægt at se.
Mine forældres old gamle kat drikker også en del....men det er enten fra
vandhanden eller fra et glas, som han resulut stikker poten ned i og slikker
den rent.....Genial kat *LOL*.....
det var lige en lille historie fra vores hverdag.
Knuz Jinnie