CompactFlash vs. Smart media
Fra : Kasper Ø.

Dato : 27-08-02 19:56

Nogle som kan fortælle hvad forskellen er på disse?

Kasper

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 27-08-02 20:01

Prøv dk.fritid.foto der sidder fotograferne!

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 27-08-02 20:11

Om ikke andet - så prisen.

CF er billigst

Om SM har andre fordele ved jeg ikke.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 28-08-02 09:04

"Michael Lund Sørensen" <hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> crashed
Echelon writing news:20Qa9.25771$ww6.2452120@news010.worldonline.dk:

> Prøv dk.fritid.foto der sidder fotograferne!

Hvad nu hvis det var i sammenhæng med en MP3 afspiller, skulle han så også
spørge i foto gruppen?

--
Bjarke Andersen

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 28-08-02 11:26

Ja jeg vil stadig mene at han får de bedste svar der. Om der er nogen mærker
han ikke skal købe etc.
Jeg har selv fået god vejledning i foto gruppen. (De er også gode til
batterier!)

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen