Hjælp til tydning af Jeppe kirkebogstekst
Fra : Jean Seeberg

Dato : 27-08-02 17:52

Hej NG

Præsten var gammel (Hr. Abraham, præst i Toftnæs ved Varde, 1783), pennen
slidt og jeg er ikke så god.
Er der nogle der kan hjælpe mig med at tyde teksten ang. Jeppe`s dåb.

Se tekst på dk.binaer.historie.

På forhånd tak.

Hilsen Jean
jean@seeberg.dk

Fra : Jean Seeberg

Dato : 27-08-02 23:23

Hej

Der er nu lykkedes mig at få sendt den meddelelse ind på dk.binaer.historie.

Undskylder at det ikke var der der samtidig med denne forespørgsel, jeg ved
ikke hvad problemet har været.

Forespørgselen er også lagt på dk.videnskab.historie.genealogi

Hilsen Jean.