elgigantens printer/scanner (lexmark X73) ~
Fra : Tinky Winky

Dato : 27-08-02 14:05

Hvordan er prisen/forbruget af blækpatroner til en LEXMARK X73 MULTIFUNKTION
som Elgiangten har på tilbud?

Og hvordan er kvaliteten af maskinen?

Fra : Madsen

Dato : 27-08-02 14:32

Tinky Winky skrev:

> Hvordan er prisen/forbruget af blækpatroner til en LEXMARK X73
> MULTIFUNKTION som Elgiangten har på tilbud?

Lexmark hører normalt blandt de printere som er dyrest i farve-
patroner. Jeg har en bekendt som kunne finde en brugt Lexmark-
printer i den blå avis med næsten nyindsatte patroner, til en
billigere pris end hvad patronerne alene kostede i forretningerne,
så han valgte at købe printeren i den blå avis, for at få fat i
farvepatronerne. Sådan noget tyder vist på at man har købt katten
i sækken. :)

Nu ved jeg ikke hvad prisen er på lige præcis denne printers
farvepatroner, men det er mere reglen end undtagelsen, at man
sparker sig selv gevaldigt bagi ved at købe de meget billige
inkjet-printere, for man kommer til at betale så rigeligt tilbage
igen i form af dyre farvepatroner, som samtidig ofte ikke holder
ret længe, sammenlignet med de dyrere (og bedre) inkjet-printere.

Madsen.

Fra : Sten Gundersen

Dato : 27-08-02 17:33

Lexmark er temmelig dyre m.h.t. patroner, så det kan for de billigste
printere bedre betale sig at købe en ny printer end at skifte patronen ud.

Patronerne er til gengæld meget lette at genfylde med blæk, og så bliver
økonomien en helt anden. En patron kan fyldes Ca. 3-5 gange.

Printerne har efter min mening en ganske fin udskriftskvalitet.

Sten