billige blækpatroner til Lexmark
Fra : Dan

Dato : 27-08-02 12:03

Hej

Hvem ved hvor i kbh man kan købe billige (gerne uoriginale) blækpatroner til
en lexmark printer (model 5700)

Dan

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 27-08-02 13:54

> Hej
>
> Hvem ved hvor i kbh man kan købe billige (gerne uoriginale) blækpatroner
til
> en lexmark printer (model 5700)
>

> Dan

Hej Dan.

Jeg kender ingen fysiske butikker i Kbh. som sælger billige blækpatroner.
Dog har jeg gode erfaringer med www.homedata.dk både med
priser/service/levering.
De har både Uorginale og Originale blækpatroner til din printer.

--
Mvh.

Kenneth
(Fjern "NOSPAM" i mailadressen ved direkte svar)

Fra : Karin Hansen

Dato : 27-08-02 14:03

(: MarlboroMan :) wrote:

> [...]
> priser/service/levering.
> De har både Uorginale og Originale blækpatroner til din printer.

Jeg har også gode erfaringer med www.inkclub.com

Mvh. Karin

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 27-08-02 14:56

> Jeg har også gode erfaringer med www.inkclub.com
>
> Mvh. Karin

Kender dem godt. De er bare dyrer end www.homedata.dk med de blækpatroner
jeg skal bruge.

Fra : Roger

Dato : 27-08-02 19:48

> Hej

> Hvem ved hvor i kbh man kan købe billige (gerne uoriginale) blækpatroner
til
> en lexmark printer (model 5700)

> Dan

Jeg bruker Refil, fyller bare opp når det er tomt med en sprøyte. Billigere
får du det ikke, dette kan du gjøre både med svart å farge. Jeg har selv en
5700

Mvh Roger