Vedr. atelier...
Fra : Lone

Dato : 27-08-02 09:26

Hej alle kunstinteresserede.

Vi er et par stykker, der drømmer om vores eget atelier, men uden millionen
i baglommen, kan drømmen være lidt svær at realilsere, medmindre man slår
drømmene sammen .....

Derfor; drømmer du om at udtrykke dig kunstnerisk andetsteds end i
dagligstuen, så kontakt mig på min e-mail. Spørgsmål er meget velkomne her i
gruppen.

Vi starter med først at finde en gruppe, dernæst et lokale, men når vi er
flere bliver huslejen mindre pr. person. Skriv også hvor meget du kan lægge
til huslejen pr. måned, vi skal selvfølgelig lægge det samme alle sammen,
men for at vi har noget at gå udfra.

KH Lone
lone@hjorth.com

Fra : Lone