westernridning i Nordjylland
Fra : PMJ

Dato : 27-08-02 09:21

Min kæreste og jeg var forrige weekend ude at kigge på en "westernhest"
(Pinto/Paint). Hun blev helt pjattet med at ride "western" og jeg blev også
lidt imponeret i de 10 minutter, jeg selv prøvede (har ellers sammenlagt
redet under 2 timer i hele mit liv -inclusive diverse ponyer i Legoland og
et stakkels æsel på Mallorca for 12 år siden) -men jeg er foreløbig meget
glad for min tegnebog. Kender i nogle ridesteder i Nordjylland, hvor man kan
"prøve sig frem" uden på forhånd at skulle ofre en formue på hest og udstyr?

mvh
pmj

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 27-08-02 21:31

Jeg ved, at der er en kvinde udenfor Viborg, der har noget westernridning
(hun er RET god). Min søster havde sin hest stående der i et par måneder
sidste år, men jeg kan selvfølgelig ikke lige huske, hvad stedet og kvinden
hedder. Men Viborg er måske også for langt væk?

mvh
Trond Øyvind Hermansen
- som godt kan tale om andet end islændere

Fra : PMJ

Dato : 28-08-02 20:38

"Trond Øyvind Hermansen" <oyvind.hermansen@iname.com> skrev i en meddelelse
> [...]
kvinden
> hedder. Men Viborg er måske også for langt væk?

Nej -Viborg er fint. Men vi vil da gerne have lidt flere oplysninger for at
kunne finde frem til bemeldte kvinde

mvh
pmj

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 29-08-02 15:17

> [...]
meddelelse
> kvinden
>
> Nej -Viborg er fint. Men vi vil da gerne have lidt flere oplysninger for

Ja, jeg har nu fundet ud af, at stedet ligger i Mønsted vest for Viborg, men
jeg kan stadig ikke huske, hvad hun hedder. Må lige prøve at spørge min
søster.

mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : PMJ

Dato : 30-08-02 00:04

> [...]
men
> jeg kan stadig ikke huske, hvad hun hedder. Må lige prøve at spørge min

Jatak

mvh
pmj

Fra : Stahr

Dato : 02-09-02 19:35

Hejsa
Undskyld, jeg blander mig, men mon ikke det er Helle
Kristensen på Valley view.Du kan finde hende på www.valleyview.dk .Hun
underviser i western og horsemannship, men har ingen skoleheste desværre.
Du kan også prøve at kigge ind på www.littlemule.dk , det ligger over ved
Thisted.Jeg er selv nybegynder
og skal til den første clinic i westernridning, nu i weekenden nede på
www.teglgaardranch.com
Det bliver så spændende og hvis du vil, kan jeg skrive og fortælle om det i
næste uge engang.
Mvh B. Stahr

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 02-09-02 20:44

"Stahr" <stahr@post.tele.dk> writes:

> [...]
> westernridning, nu i weekenden nede på www.teglgaardranch.com Det
> bliver så spændende og hvis du vil, kan jeg skrive og fortælle om

Jo tak, meget gerne. Skriv endelig og del oplevelsen/erfaringen med
alle vi andre mindre heldige!

Mvh Trine

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 04-09-02 15:56

"Stahr" <stahr@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kristensen på Valley view.Du kan finde hende på www.valleyview.dk .Hun
> underviser i western og horsemannship, men har ingen skoleheste desværre.

[snip]

Det var netop hende jeg mente.

mvh
Trond Øyvind Hermansen