Lydløs blæser ?
Fra : dont

Dato : 27-08-02 08:25

Hvor kan man finde en næsten lydløs blæser til min AMD 1700 cpu (XP)
bundkort ECS K7s5a. ?

Nogen foreslag ?

Fra : Henrik

Dato : 27-08-02 09:42

http://www.studiedata.dk/product.asp?product=552

Fra : Michael Terp Laursen

Dato : 27-08-02 10:25

http://www.mm-data.dk/catalog/product_info.php?cPath=1_52&products_id=454&PH
PSESSID=015e3f614ef633d32f7787cd1eec3ab4

-Michael
Ved e-mail svar : Fjern "FJERNNOSPAM" fra min mail adresse.

Fra : Ukendt

Dato : 27-08-02 14:09

"dont" <dont@mail_.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor kan man finde en næsten lydløs blæser til min AMD 1700 cpu (XP)
> bundkort ECS K7s5a. ?
>
> Nogen foreslag ?

Jep!

Få først fat i en effektiv køleprofil og vælg derefter den langsomste blæser
med den største diameter du kan montere på profilen.

Hvis jeg selv skulle købe køling til den CPU på det bundkort ville jeg købe:

Køleprofil
ALPHA PAL 8045 - Som ved de senere revisioner af bundkortet vist nok ikke
kan være der. Dette ville jeg dog ikke bekymre mig om men i stedet finde
værktøjet frem og så beskære profilen en smule.

Blæser
Den 9dB blæser som http://www.chippen.dk importerer

Claus

Fra : F.Larsen

Dato : 30-08-02 22:23

"Claus Nygaard-Pedersen" <cnpatofir.dk> wrote in message
> [...]
> kan være der. Dette ville jeg dog ikke bekymre mig om men i stedet finde
> værktøjet frem og så beskære profilen en smule.

Enig ! jeg har ekspirementeret en del og Alpha er imho det absolute bedste
valg, let at montere og let at opgradere hvis du får en hurtigere CPU der
kræver mere køling...

Du kan læse lidt om min sammenligning med Silverado her:
http://home.cbkn.dk/Lownoise/AlphaPal8045T/index.htm

--
Flemming

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 27-08-02 14:44

www.studiedata.dk
www.webconsult.dk

> Nogen foreslag ?

Jeg bruger en Thermal Take Silent Viking.
Silverado kølerne er populære, men store og
besværlige.
MIST som en anden foreslog lyder interessant.

Mvh.
Mikael