8k5a3+, nogen erfaringer? anbefaling af te~
Fra : CAWH

Dato : 27-08-02 00:33

Jeg ville gerne have fingre i
http://www.epox.com/html/motherboard.asp?product=EP-8K5A3plus&lang=1

Er der nogen der ved hvornår det kommer i handlen herhjemme ?

-Casper-

Fra : Taba

Dato : 29-08-02 09:25

> Jeg ville gerne have fingre i
> http://www.epox.com/html/motherboard.asp?product=EP-8K5A3plus&lang=1
>
> Er der nogen der ved hvornår det kommer i handlen herhjemme ?

shg har 8k5a2+, du kunne prøve at maile dem og høre om det..
(post lige dit svar her, da jeg også kunne tænkte mig at vide det)

--
/Taba
Fjern "REMOVE" i mail adr. for at svare direkte

Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 29-08-02 15:00

"CAWH" <m_y_m_a_i_lREMOVE@hotmail.com> har med klæbrige fingre ramt
tastaturet på en måde, så disse sprøde ord er fremkommet:

>Jeg ville gerne have fingre i
>http://www.epox.com/html/motherboard.asp?product=EP-8K5A3plus&lang=1

Det er ellers et lækkert bundkort at se på. Det er bare lidt synd at
det ikke er med KT400.

>Er der nogen der ved hvornår det kommer i handlen herhjemme ?

Deværre - ikke mig.

MVH Simon Walther-Larsen
"Hvis alle tænker på sig selv, er der tænkt på alle"

Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 29-08-02 15:34

Simon Walther-Larsen <waltherlarsen@msn.com> har med klæbrige fingre
ramt tastaturet på en måde, så disse sprøde ord er fremkommet:

Arh, så pyt. Her er link til review :
http://www.neoseeker.com/resourcelink.html?rid=49429