Kabel til 3310
Fra : LM

Dato : 26-08-02 19:53

http://www.super-cover.com/super_cover/Danmark/Datakabler/Billeder/nokia3310
..jpg

Kan man bruge dette kabel til andet end unlock?
Hvis ja - hvad?

Er det det eneste jeg skal bruge, for at unlocke en 3310? Samt et stykke
software?

Kan jeg smadre telefonen ved det? Eller er det nemt at gå til?

LM

Fra : Jean

Dato : 26-08-02 20:22

"LM" <nospam@nospam.nospam> skrev i en meddelelse

> [...]
> software?
>
> Kan jeg smadre telefonen ved det? Eller er det nemt at gå til?

Her er et link, der virker.... I andre må svare på spørgsmålene...

http://makeashorterlink.com/?I2C312791 (klik og vent!!!)

Mvh Jean

Fra : MaRk

Dato : 26-08-02 20:41

"LM" <nospam@nospam.nospam> skrev i en meddelelse

http://www.super-cover.com/super_cover/Danmark/Datakabler/Billeder/nokia3310
> .jpg
>
> Kan man bruge dette kabel til andet end unlock?

Ja

> Hvis ja - hvad?

Køb, sæt det i telefonen under batteriet, sæt til pc, find noktool 18, lås
telefonen op.

> Er det det eneste jeg skal bruge, for at unlocke en 3310? Samt et stykke
> software?

Ja

> Kan jeg smadre telefonen ved det? Eller er det nemt at gå til?

Du kan godt ødelægge softwaren, men det er næmt at gå til.

Mvh
MaRk

Fra : LM

Dato : 26-08-02 20:44

> Ja

Hvad kan kablet mere bruges til? Du sagde ja... Man kan vel ikke opdatere
softwaren til 3315 osv?

> Ja

Hvorfor betaler folk så 100,- for unlock - når de selv kan få et kabel for
60?

LM

Fra : UnlockServices.dk

Dato : 26-08-02 20:56

> Hvorfor betaler folk så 100,- for unlock - når de selv kan få et kabel for
> 60?

Hvorfor kører folk til mekaniker, hvorfor kører folk til frisør
hvorfor ringer folk efter en gulvmand ?

fordi de ved hvad de laver!!

Mvh
"C@ss"
Owner of www.unlockservices.dk

Fra : LM

Dato : 26-08-02 21:02

"UnlockServices.dk" <stendrup@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Hvorfor kører folk til mekaniker, hvorfor kører folk til frisør
> hvorfor ringer folk efter en gulvmand ?
>
> fordi de ved hvad de laver!!

Det var ikke et angreb - jeg kunne bare ikke forstå - at det kun ville koste
60 kr. - troede jeg skulle have nogle flere ting.

Men kan man lave andet spændende med det kabel?

Fra : Rolli

Dato : 26-08-02 21:11

On Mon, 26 Aug 2002 22:01:32 +0200, "LM" <nospam@nospam.nospam> wrote:

> [...]
>60 kr. - troede jeg skulle have nogle flere ting.
>
>Men kan man lave andet spændende med det kabel?

ja, du kan lægge logoer op og ringetoner. Med de rigtige programmer
selvfølgelig. Jeg bruger oxygen og logomanager

Fra : LM

Dato : 26-08-02 21:12

> ja, du kan lægge logoer op og ringetoner. Med de rigtige programmer
> selvfølgelig. Jeg bruger oxygen og logomanager

Hvad med telefonbog? Kan man have den på sin PC, og så ligge dem ind på tlf?

Fra : Rolli

Dato : 26-08-02 21:14

On Mon, 26 Aug 2002 22:12:15 +0200, "LM" <nospam@nospam.nospam> wrote:

>Hvad med telefonbog? Kan man have den på sin PC, og så ligge dem ind på tlf?

ja du kan redigere i din telefonbog

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 26-08-02 22:30

> ja du kan redigere i din telefonbog

Og kalenderen kan ofte synkroniseres med outlook, jeg ved dog ikke om det er
tilfældet med 3310 ?

--
Kasper

Fra : LM

Dato : 27-08-02 07:09

> Og kalenderen kan ofte synkroniseres med outlook, jeg ved dog ikke om det
er
> tilfældet med 3310 ?

Nogen der ved det?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 27-08-02 09:30

Kasper Vibe Grevsen skrev:

>Og kalenderen kan ofte synkroniseres med outlook, jeg ved dog ikke om det er
>tilfældet med 3310 ?

Det er det ikke.

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410, 5210 og 6310 **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Fra : MaRk

Dato : 26-08-02 21:12

logo'er, ringe toner.
Du kan ikke opdatere med super-covers kabel.

Fra : Lars Blaabjerg

Dato : 05-09-02 12:04

opdatere hvad? softwaren? ... jeg troede det var det man gjorde når man
unlockede! Kan man unlocke en telefon med dette kabel hvis man har indtastet
en unlock kode forkert mere end tre gange?

På forhånd tak

/Lars

Fra : MaRk

Dato : 05-09-02 13:40

"Lars Blaabjerg" <lab@***no-spam***.ready.dk> skrev i en meddelelse
> opdatere hvad? softwaren? ... jeg troede det var det man gjorde når man
> unlockede!

Når man unlocker fjerner man bare simlås. Opdatere sw. så får du måske nye
funktioner, mere stabil mobil osv.

>Kan man unlocke en telefon med dette kabel hvis man har indtastet
> en unlock kode forkert mere end tre gange?

Ja, det vil jeg da mene!