Ødelagt glas på scanner ?
Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 26-08-02 20:22

Hej

Jeg har slået mit glas på min scanner i stykker, jeg har skilt den ad og kan
se at det sagtens kan lade sig gøre at skifte glasset.

Mit ? er, glasset er det ganske almindeligt glas eller er det noget specielt
jeg skal bestille hos glasmesteren ?

Med venlig hilsen
Henrik

Fra : Madsen

Dato : 26-08-02 20:55

On Mon, 26 Aug 2002 21:21:59 +0200, "Henrik Bruun-Petersen"
<hbp@privat.dk> wrote:

> [...]
>se at det sagtens kan lade sig gøre at skifte glasset.
>
>Mit ? er, glasset er det ganske almindeligt glas eller er det noget specielt

Hvis du kan få skåret et nyt stykke i den præcise
størrelse og tykkelse, så er der såmænd ikke mere
i det. Der er ikke noget specielt ved glasset i
scanneren, bortset fra at der ikke må være fejl i det.

mvh Madsen

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 27-08-02 06:33

"Madsen" <madsen@portalen.no> skrev

> Der er ikke noget specielt ved glasset i
> scanneren, bortset fra at der ikke må være fejl i det.

- Og så skal det naturligvis være gennemsigtigt

mvh
Peter

Fra : [9000) Michael Pilga~

Dato : 27-08-02 07:27

On Tue, 27 Aug 2002 07:33:27 +0200, "Chuke Mimergolf"
<spam@nej.for.pokker> wrote:

>- Og så skal det naturligvis være gennemsigtigt
>
>mvh
>Peter

Genial bemærkning. Så skal det vel heller ikke stå på højkant?

--
Michael Pilgaard,
Aalborg

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 27-08-02 08:10

"Madsen" <madsen@portalen.no> skrev i en meddelelse
> Hvis du kan få skåret et nyt stykke i den præcise
> størrelse og tykkelse, så er der såmænd ikke mere
> i det. Der er ikke noget specielt ved glasset i
> scanneren, bortset fra at der ikke må være fejl i det.

Tak for svar, grunden til at jeg spurgte var fordi jeg tænkte om glasset
måske var behandlet på en eller anden måde som f. eks glas i fotoramme
(refleks fri).

Jeg har nu bestilt et ganske almindeligt stykke glas.

Også tak til Thingmand og dem med de sjove bemærkninger

Mvh
Henrik

Fra : Thïngmand

Dato : 27-08-02 07:50

> Mit ? er, glasset er det ganske almindeligt glas eller er det noget
specielt
> jeg skal bestille hos glasmesteren ?

Det kan du sagtens - bare husk at få ham til at slibe kanterne