Apache + Ikonboard 3.1.1
Fra : [5000] Trespasser

Dato : 26-08-02 17:27

Hejsa

Jeg skal have smidt en forum på den server jeg står som admin for (sammen
med en anden) og her vil vi have smidt ikonboard ( www.ikonboard.com ) på.

Men selv med deres perl_test.cgi får jeg denne fejl: (
www.numsen.dk/forum/perl_test.cgi )
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable
to complete your request.
Please contact the server administrator, root@numsen.dk and inform them of
the time the error occurred, and anything you might have done that may have
caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

I error_log får jeg denne:
[Mon Aug 26 18:09:03 2002] [error] (2)No such file or directory: exec of
/usr/proggy/glftpd/site/numsen/forum/cgi-bin/perl_test.cgi failed
[Mon Aug 26 18:09:03 2002] [error] [client 80.63.108.103] Premature end of
script headers: /usr/proggy/glftpd/site/numsen/forum/cgi-bin/perl_test.cgi

Jeg har chmod 755 på perl_test.cgi og folderen det ligger i er også chmod
755
Så hvis jeg skal være ærlig så ved jeg squtte hvad problemet kan være for
den faq ikonboard har er ikke til den vildeste hjælp desværre. :(

På forhånd tak

Brian