15% rendement op uw investering
Fra : Andries Meijer

Dato : 19-02-01 21:31

Wil u een zeker en hoog rendement op uw investering?
Dan is deelname in een octrooi/patentrecht een uitdaging.
U kunt mede-eigenaar worden van een octrooi/ patent, en zo 20 jaar een
rendement op uw investering behalen van 15 %. per jaar.

Andries Meijer

bezoek de website voor meer informatie:
http://www.tojob.nl

Fra : Anders Kjeldsen

Dato : 20-02-01 02:56

>Wil u een zeker en hoog rendement op uw investering?

dk.penge.investering standardsvar sendt

http://www.netmade.dk/inv/viden/dkpengeinvestering/index.htm

mvh
Anders

Fra : Peter Knutsen

Dato : 20-02-01 11:14

Anders Kjeldsen wrote:

> dk.penge.investering standardsvar sendt
>
> http://www.netmade.dk/inv/viden/dkpengeinvestering/index.htm

Du burde nok have sendt en engelsk udgave. Det er ikke sikkert at
han hollænderen forstår dansk.

--
Peter Knutsen

Fra : Dann Pedersen

Dato : 20-02-01 22:13

"Peter Knutsen" <peter@knutsen.dk> skrev i en meddelelse
> Du burde nok have sendt en engelsk udgave. Det er ikke sikkert at
> han hollænderen forstår dansk.

Er det nogen, der er en haj til engelsk og lige har tid til at oversætte
teksten?

Se teksten på
http://www.investeringsindex.dk/viden/dkpengeinvestering/index.htm

Med venlig hilsen

Dann Pedersen

--
Besøg min private investeringsside på:
http://www.investeringsindex.dk

Fra : Peter Knutsen

Dato : 28-02-01 22:25

Dann Pedersen wrote:

> "Peter Knutsen" <peter@knutsen.dk> skrev i en meddelelse
>
> Er det nogen, der er en haj til engelsk og lige har tid til at oversætte
> teksten?

Jeg kan godt gøre det. Skal jeg sende den oversatte tekst til dig
bagefter, poste den herinde eller hvad?

Jeg har aldrig prøvet reel oversætning før (andet end lidt
gymnasieengelsk på obligatorisk niveau), men det kunne være
god øvelse, samt noget jeg kan prale af på mit CV.

--
Peter Knutsen

Fra : Dann Pedersen

Dato : 01-03-01 09:31

> Jeg kan godt gøre det. Skal jeg sende den oversatte tekst til dig
> bagefter, poste den herinde eller hvad?

Det er fint den måde, som du har gjort det på. Jeg har tilladt mig at
kopierer dit indlæg over i en anden mappe i min kalender i Outlook, så jeg
lige får det tilføjet på hjemmesiden.

> Jeg har aldrig prøvet reel oversætning før (andet end lidt
> gymnasieengelsk på obligatorisk niveau), men det kunne være
> god øvelse, samt noget jeg kan prale af på mit CV.

Det gik da ellers godt

/Dann

Fra : Peter Knutsen

Dato : 01-03-01 13:23

Dann Pedersen wrote:

> [...]
>
> Det er fint den måde, som du har gjort det på. Jeg har tilladt mig at
> kopierer dit indlæg over i en anden mappe i min kalender i Outlook, så jeg

Jeg ser helst at du venter, til svaret har "stået" cirka 3 dage,
i fald der skulle være fejl og mangler i oversættelsen. Eller i
fald nogen skulle være utilfredse med min uddybning af et eller
andet.

> Det gik da ellers godt

Jeg har heller aldrig benægtet, at jeg er en haj til engelsk

--
Peter Knutsen

Fra : R. Ilsøe

Dato : 26-02-01 10:47

Dit zijn en Deense NG. Varom scrijft je in Nederlands in en Deense NG??

R. Ilsøe