STOP stening
Fra : Lindes

Dato : 26-08-02 16:44

Hej alle.
Amnesty har en hjemmeside hvor man opfordre folk til at protestere mod den
unge kvinde der skal stenes til døde, fordi hun har fået et barn uden for
ægteskab. Gå ind og skriv dit navn på denne adresse:
http://www.stopstening.nu/default.asp?lang=dk hvis du også er modstander
af denne groteske dom.

Med venlig hilsen
Charlotte

Fra : Kenneth Villefrance

Dato : 26-08-02 17:10

Det officielle link til Amnesty's kampagne er:
http://www.amnesty.dk/kampagner/amina/default.asp

Danielle Villefrance
Ailuro's Maine Coons
www.ailuro.dk

"If man could be crossed with the cat,
it would improve man but deteriorate the cat."
Mark Twain

Fra : Jette

Dato : 26-08-02 17:10

"Lindes" skrev:
> [...]
for
> ægteskab. Gå ind og skriv dit navn på denne adresse:

Al respekt for formålet... jeg synes det er en god sag, men det hører
ikke hjemme i en kattegruppe. Læs venligst om regler for brug af
nyhedsgrupperne på www.usenet.dk

Mvh. Jette

Fra : Lindes

Dato : 26-08-02 17:34

Hej Jette

> Al respekt for formålet... jeg synes det er en god sag, men det hører
> ikke hjemme i en kattegruppe. Læs venligst om regler for brug af
> nyhedsgrupperne på www.usenet.dk
Neej det gør det måske ikke, meen det er der vist også mange af de andre
ting i denne gruppe der heller ikke hører hjemme i kattegruppen F.eks. når
der søges lejligheder osv..

Jeg havde nok en forventning om min mail blev modtaget som andres mail der
også er OT, men okay jeg tog fejl.. og undskylder mange gange!

Med venlig hilsen
Charlotte

Fra : Jette

Dato : 26-08-02 18:11

"Lindes" skrev:
> [...]
der
> også er OT, men okay jeg tog fejl.. og undskylder mange gange!

Folk fortæller om de problemer de sommetider har med deres katte, når de
skal flytte...desideret søgning af lejlighed har jeg ikke set - det
ville man iøvrigt heller ikke få ret meget ud af herinde

OT er ok når det handler om katte... og når det handler op problemer med
brug af gruppen (f.eks. hvis der er indlæg man ikke kan se osv.) Men jeg
synes personligt der er grænser for hvor langt fra katteverdenen og
nyhedsgruppeverdenen man kan bevæge sig... der er muligvis folk herinde
der er uenige med mig - det er bare min mening

Mvh. Jette