DRINK
Fra : Berith Majlandt

Dato : 26-08-02 13:05

Hejsa.

JEG SKAL HOLDE KLASSEFEST FOR 31 BØRN, OG DER VIL JEG GERNE LAVE NOGLE
DRINKS UDEN ALKOHOL, KENDE DU EN?

MED VENLIG HILSEN
BERITH

Fra : Bo Larsen

Dato : 26-08-02 14:39

"Berith Majlandt" skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> JEG SKAL HOLDE KLASSEFEST FOR 31 BØRN, OG DER VIL JEG GERNE LAVE NOGLE
> DRINKS UDEN ALKOHOL, KENDE DU EN?
>
> MED VENLIG HILSEN
> BERITH

Hold dog op med at råbe sådan

--
Med venlig hilsen / Best regards
Bo Larsen

Fra : Nette

Dato : 26-08-02 15:29

"Bo Larsen" wrote
> Hold dog op med at råbe sådan

Det er man da nød til, hvis der står 31 skrigende unger bagved een

Sorry..

Britta, hvad med noget cider ( er der alkohol i??) blandet med saftevand?
Eller noget børnechampagne??

Knus

Nette

Fra : Berith Majlandt

Dato : 27-08-02 07:48

Hej Bo

Jeg troede at man var lidt seriøs når man var administrator, jeg må hellere
stoppe min uddannelse.

Med venlig hilsen
Berith Majlandt

Fra : Bo Larsen

Dato : 27-08-02 09:19

"Berith Majlandt" <berith@majlandt.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Bo
>
> Jeg troede at man var lidt seriøs når man var administrator, jeg må
> [...]

Jeg er skam ganske seriøs.

Men der er liigee to ting du skal lægge mærke til.

For det første, så var der en "smiley" efter min sætning. Det betyder noget
i retning af at det ikke var alvorligt ment.
For det andet, så er det ikke velset i usenet-grupper at man RÅBER. Derfor
skriv venligst ikke med store bogstaver.

Alle disse ting kan du bl.a. lære meget mere om ved at kigge på
www.usenet.dk

Fra : Claus Frørup

Dato : 26-08-02 15:29

Isang tao pinangalanan Berith Majlandt nagsulat :

>Hejsa.
>
>JEG SKAL HOLDE KLASSEFEST FOR 31 BØRN, OG DER VIL JEG GERNE LAVE NOGLE
>DRINKS UDEN ALKOHOL, KENDE DU EN?

Jeps...Tryk på <Caps Lock> tasten, så strømmer de så sagte ud
--
Venlig hilsen
Claus Frørup

Fra : Elisabeth

Dato : 26-08-02 17:15

> [...]
> Hejsa.
>
> JEG SKAL HOLDE KLASSEFEST FOR 31 BØRN, OG DER VIL JEG GERNE LAVE NOGLE

http://www.mixeren.dk/

Hilsen Elisabeth
( der godt ved at man må tale med store bogstaver ifm. børn ind imellem)

Fra : Ted

Dato : 29-08-02 14:21

Noget postevand hældes i et glas og serveres med isterninger, drikkes
straks!

Nej, Appelsinjuice op i blenderen sammen med en masse isterninger. blendes
til isen er knust. hældes i glas. derefter tilsættes grenadine efter egen
smag. godt med sugerør i.

Smager kanon, og er også velegnet dagen efter en rigtig fest

mvh

Teddy